Kontakty

Zákaznické centrum

Pondělí–pátek od 7.00 do 15.30 hod.

Tel.: +420 800 300 292
Mob.: +420 775 361 835
Email: info@jaronet.cz

JaroNet - services s.r.o.
Kaunicova 193
675 51 Jaroměřice nad Rokytnou

Hotovostní platby možné zde.

Technická podpora

Pondělí–pátek od 7.00 do 15.30 hod.

Tel.: +420 561 205 500
Mob.: +420 775 361 835
Mob.: +420 725 015 241 (hlášení poruch formou SMS)

Naši pracovníci v dohledovém centru vám ochotně poradí a pomohou vyřešit vzniklou situaci.

Mimo pracovní dobu využijte záznamník na výše uvedených číslech.

Poštovní adresa

JaroNet - services s.r.o.
Kaunicova 193
675 51 Jaroměřice nad Rokytnou

Email: info@jaronet.cz

Datová schránka: j34batf

Fakturační adresa

JaroNet - services s.r.o.
Lannova 2061/8
110 00 Praha 1

IČ: 07226462 | DIČ: CZ 07226462

Registrace: OR, Městský soud v Praze, C 297079
Číslo účtu: 2800068870/2010 (Fio Banka, a.s.)

Co nejčastěji řešíte?

V případě, že po výpadku elektřiny zaznamenáte problémy s připojením k internetu, doporučujeme provést restart zařízení ve vaší síti (vašeho Wi-Fi routeru nebo modemu). K restartu dojde odpojením síťového kabelu z elektrického proudu na minimálně 20 sekund. Nezapomeňte také ověřit, zda je elektrická zásuvka funkční, například pomocí jiného elektrického přístroje.

Naše síť je špičkově zabezpečena, máme připraveny záložní okruhy, vysílače mají záložní zdroje a provoz sledujeme nonstop, přesto se může stát, že je výpadek nebo potíž způsobená na straně sítě. Častěji je však chyba v domácí síti. Za většinou nepříjemností je router, anténa nebo maličkost v podobě odpojeného kabelu nebo poškozeného konektoru, kterou můžete zkusit snadno vyřešit. Pokud si nejste jisti, kontaktujte naši technickou podporu.

1. Zkontrolujte fungování routeru
2. Zkontrolujte fungování antény
3. Zkontrolujte připojenou kabeláž a koncovky
Ujistěte se, že jsou všechny napájecí i síťové kabely zapojeny. Vidíte na kabely? Může být vysunutý kabel, poškozená koncovka nebo konektor. Podívejte se také jestli nejsou kabely a koncovky internetového připojení viditelně poškozené. Už jsme se setkali s poškozením od domácích mazlíčků, dětí nebo třeba naseklého kabelu při posunutí nábytku.
4. Nepomohlo to?
Kontaktujte naši technickou podporu a společně vaši situaci vyřešíme.

Když Vám internetové připojení nefunguje, nejprve zkuste router restartovat. Jednou vytáhněte napájecí adaptér z elektrické zásuvky, počkejte aspoň dvacet sekund a poté ho zapojte zpět. Vyzkoušejte, jestli už internetové připojení funguje správně. Můžete rovnou zkontrolovat kabely, které do routeru vedou. Mohlo se stát, že je koncovka vysunutá nebo poškozená.

POZOR! Nevytahnujte router ze zásuvky vícekrát po sobě. Můžete vyvolat kompletní reset zařízení.

Pokud nepomohl restart routeru, je dobré zkontrolovat anténu. V rodinném domě je adaptér antény často na půdě. V bytě může být výložník s anténou u okna. Však svoji domácnost znáte nejlépe.

Jednou vytáhněte napájecí adaptér antény z elektrické zásuvky, počkejte aspoň dvacet sekund a poté ho zapojte zpět. Vyzkoušejte, jestli už internetové připojení funguje správně. Když už jste u antény, podívejte se zda-li není poškozený nebo vysunutý konektor.

POZOR! Nezkoušejte to několikrát krátce za sebou. Můžete vyvolat kompletní reset zařízení.

Zjistili jste, že máte poškozený kabel nebo koncovku? Už jsme se setkali s poškozením od domácích mazlíčků, dětí nebo třeba naseklého kabelu při posunutí nábytku.

Kontaktujte naši technickou podporu, domluvíme se na návštěvě technika a ten koncovky opraví nebo kabely vymění. Když už u Vás budeme, zkontrolujeme Vaši domácí síť.

Rádi vám poradíme, jaký typ připojení k internetu je pro vás nejvhodnější podle toho, jakým způsobem internet využíváte. Máte více televizí? Hrajete hry ve vysokém rozlišení? Jste početná rodina? Na tom všem záleží, jak rychlý internet potřebujete.

Pokud vše odpovídá vašim potřebám a domácí síť je v pořádku můžete provést měření rychlosti internetu pro ověření.
Samotné měření rychlosti internetu naším technikem si můžete kdykoliv objednat a při té příležitosti zkontrolujeme i celou vaši domácí síť.

Obecně u testu rychlosti měření internetu platí, že webové měření je stále málo přesné a odchylky mohou být velké. Pouze aplikace měření rychlosti internetu, která obchází i vadná nastavení prohlížeče nebo jeho chyby, může mít dostatečnou přesnost pro hodnocení kvality služby.

Pokud si chcete vyzkoušet měření rychlosti internetu sami podívejte se sem, jak správně měřit rychlost internetu.

Nevíte si rady? Kontaktujte nás.

Pro nastavení účtu v emailovém klientu v menu "Nástroje" vyberte "Účty". Dále na záložce "Pošta" označte svůj účet a klikněte na "Vlastnosti". Dále na záložce "Servery" vyplňte správně kolonku Odchozí pošta (SMTP) na smtp.jaronet.cz . Port odchozí pošty je 25 , nevyžaduje žádné SSL.

Nyní by vše mělo fungovat.

Server pro odchozí poštu (SMTP): smtp.jaronet.cz
Defaultní port pro SMTP: 25

Na počítači je to nastavení "získat adresu IP/DNS ze serveru DHCP automaticky".

IP adresu nastavíte nebo zkontrolujete následujícím postupem.

Nabídka start → Nastavení → Síť a internet → Změnit možnosti adaptéru → “místní/bezdrátové” připojení k síti → Vlastnosti→ Protokol sítě internet (TCP/IP) v.4 →Vlastnosti → vyberte: "získat adresu IP/DNS ze serveru DHCP automaticky“

Pro Wi-FI router je nastavení rozhraní WAN také jednoduché. Vyberte volbu "Automatické získání ze serveru DHCP („Dynamic IP“)"

Technická podpora

+420 561 205 500

Zákaznická linka

+420 800 300 292

Otevírací doba

PO-PÁ od 7.00 do 15.30 hod.

Copyright © 2024 JaroNet. Všechna práva vyhrazena.